„Targi dają więcej! Czasu, kontaktów, wiedzy, pieniędzy” – to przewodnie hasło trwającej obecnie ogólnopolskiej kampania Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Kampania promuje ideę chodzenia na targi oraz buduje pozytywny wizerunek imprez targowych. Celem kampanii jest zachęcenie Polaków do odwiedzania targów. Dzięki targom zarówno zwiedzający jak i przede wszystkim przedsiębiorcy zyskują nowych klientów, oszczędzają czas, bogacą się w wiedzę i rozległe kontakty oraz rozwijają swoje pasje.
Rysownikiem, który od początku trwania kampanii (czerwiec 2016 r.) wykonuje rysunki humorystyczne tematycznie z nią związane, jest Szczepan Sadurski. Rysunków powstanie ponad 20, pokazywane są na stronie internetowej targidajawiecej.pl oraz w mediach społecznościowych. Dwa rysunki ukazały się też w najnowszym numerze magazynu Merkuriusz targowo-kongresowy (na ilustracji reprodukcja tego tekstu).