Bursztynek z Ostrołęki i karykatury

marketing galerie handlowe Ostrołęka

Galeria Bursztynowa w Ostrołęce konsekwentnie stawia na najmłodszych. Teraz dzieci ciągną tu rodziców na zakupy, a w przyszłości będą tu chętnie przychodzić, aby na zakupach spędzić czas. Dlatego wymyślono postać sympatycznego misia Bursztynka, z brzuszkiem w kształcie serduszka

Miś i książeczka z bajkami

Oryginalny miś pojawia się na materiałach promocyjnych (plakaty, reklamy w mediach, Facebook, itp), zachęca do odwiedzenia Galerii Bursztynowej o okolicach Dnia Dziecka, początku roku szkolnego i innych okazji. Wielką, pluszową postać Bursztynka można spotkać na promocyjnych eventach organizowanych w galerii i wzbudza ona zainteresowanie nie tylko najmłodszych. Powstała nawet specjalna piosenka, której jest bohaterem.

Kilka miesięcy temu wymyślono tu, że powstanie książeczka z bajkami o Bursztynku. Wkrótce napisał ją Stanisław Orłowski. Bajki skierowane są do najmłodszych i są w sam raz np. do poczytania przez rodziców przed snem. Pobudzają wyobraźnię i mają charakter edukacyjny. Zilustrował je Szczepan Sadurski, którego przedstawiać nie trzeba. Ten znany rysownik i karykaturzysta gościł już na eventach w Galerii Bursztynowej, rysując karykatury klientów galerii (raz obok niego stała ekspozycja – plansze z jego rysunkami humorystycznymi). Rysował też dowcipne rysunki o Bursztynku wykorzystywane na profilu galerii na Facebooku i w materiałach promocyjnych.

marketing centrum handlowe Galeria Bursztynowa Ostrołęka

Przygody misia Bursztynka i rysunki Sadurskiego

W książeczce z misiem Busztynkiem i jego przyjaciółmi (jest nawet misia Bursztysia) jest informacja o możliwości zgłaszania przez dzieci i ich rodziców wymyślonych przez siebie kolejnych przygód i bajek z nim w roli głównej. Nieprzypadkowo w książeczce jest też pusta strona. To na tej stronie Szczepan Sadurski rysował karykatury dzieci (i nie tylko) w sobotę, 7. grudnia 2019 r., podczas mikołajkowej imprezy w Galerii Bursztynowej.

marketing centrum handlowe galeria handlowa karykatury promocja promocje eventy

Jedna z wielu karykatur Szczepana Sadurskiego, rysowanych na żywo. Minuta wystarczy!

marketing galerie handlowe Ostrołęka

Sadurski tworzy kolejną ekspresową karykaturę w galerii handlowej w Ostrołęce

Mikołaj i bajki w Bursztynkiem

Mikołajkowy event w Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, to jak co roku najprawdziwszy święty Mikołaj (innych Mikołajów trzeba charakteryzować, a temu wystarczy założyć czerwony kubrak i czapkę). Każdy chętny mógł zrobić sobie z nim zdjęcie (dzieciaki chętnie siadały na kolanach Mikołaja) tym bardziej, że naprzeciwko było stanowisko fotografa. Już po chwili drukowano zdjęcia wręczane sfotografowanym, za darmo. Nie należy się dziwić, że przez kilka godzin stała tu kolejka.

Obok stanowiska z Mikołajem, za dwoma stolikami siedzieli autorzy książki z bajkami o Bursztynku. Stanisław Orłowski wpisywał dedykacje do książeczki, a Szczepan Sadurski (nazywany najszybszym karykaturzystą świata) w tej książeczce co minutę wyczarowywał kolejną karykaturę. Oczywiście nic za darmo. Aby mieć okazję otrzymania kolorowej książeczki, należało okazać paragony na zakupy w galerii, jakie dokonano w tym dniu (były sprawdzanie przez hostessę ubraną za Śnieżynkę) lub wrzucić do pudełka minimum 10 złotych. Zebrane pieniądze trafiły potem na leczenie ciężko chorującego dziecka.

marketing centrum handlowe galeria handlowa karykatury promocja promocje eventy

Pamiątkowa karykatura w książeczce z misiem Bursztynkiem

marketing centrum handlowe galeria handlowa karykatury promocja promocje eventy

Książka z bajkami, a w niej własna karykatura – wyjątkowa pamiątka

Świąteczny event uzupełniał świątecznie ubrany konferansjer – animator, zachęcający do zabawy oraz młode hostessy – Śnieżynki, chodzące po galerii z upominkami.

Światowa premiera książeczki z Bursztynkiem, której nie można kupić w żadnej księgarni, udała się znakomicie. Dział promocji Galerii Bursztynowej ma już kolejne pomysły, jak dzięki Bursztynkowi dotrzeć do dzieci i ich rodziców, którzy odwiedzają ostrołęcką galerię. Dobry pomysł oraz jego wykonanie przynoszą efekty. Nie każda galeria handlowa, nawet w tych największych polskich miastach, z taką konsekwencją dociera do klientów. Okazuje się, że nie trzeba potężnego budżetu, aby za duże honoraria zapraszać gwiazd, które zachęcą do odwiedzin oraz zakupów w galerii.

Tekst: (c) Rysunki.pl

Ciekawostki o miastach:
> Wieliczka
> Ciechocinek
> Pszczyna